Procesul de Design:
Este o imagine de ansamblu la ceea ce se poate aștepta un client când lucrează cu noi.
Este alcătuit din 4 pași, care pot fi citiți mai detaliat mai jos.
În momentul accesări site-ului nostru web, clientul are la dispoziție diferite informații utile despre noi și misiunea noastră. De asemenea, ei pot găsi serviciile noastre împreună cu secțiunea de FAQ și un catalog și ghid de terminologii în format PDF în limba română sau engleză.
Tot pe site, ei pot intra în contact cu noi prin formularul de contact unde vor fi programa-ți la o întâlnire virutală pentru a putea discuta mai multe și a vedea compatibilitatea între noi și client.
După conversația avută la primul contact, se va trimite clientului inițial o propunere pentru dezvoltare de proiect, care să evidențieze aspectele chieie ale proiectului, costul și alte detalii.
Clientul va avea timp 2 zile lucrătoare pentru a ne anunța dacă continuăm proiectul și a-l semna.
În acel moment, într-o 1 zi lucrătoare de la informarea acceptării propunerii, va primi contractul de prestare servicii care va fi și el la rândul lui semnat și se va aștepta plata avansului de 50% pentru asigurarea locului.
După ce plata a fost efectuata, în baza situației, se va aștepta începerea proiectului, timp în care clientul ne poate trimite materialele necesare pentru acesta.
Acest stadiu este destul de diferențial în baza tipului de proiect, timpului alocat dar și complexității proiectului.
În cazul de un proiect de Branding, inițial se va face o strategie a brandului, un mini ghid de cunoaștere a firmei în așa fel încât valoriile să fie puse în evidență.
Mai apoi va începe crearea suitei de logo și a celorlalte elemente de bază. Clientul va primi mai apoi o notificare în momentul în care design-ul este gata pentru a putea să-l verifice și aproba. Aici reintră posibilile runde de revizie, dacă necesar, unde ne poate spune ce îl place și ce ar dori să schimbe.
Mai apoi, o dată aprobat design-ul, în cazul în care există alte elemente adaugate pachetului, se vor dezvolta acelea, altfel se va alcătui ghidul mărcii.
În cazul unui proiect de Web Design, se va face achiziția domeniului imediat după plata avansului pentru a putea asigura disponibilitatea și crearea bazei de date în WordPress, iar mai apoi vom proceda cu crearea unei machete a site-ului web în așa fel încât clientul să poată vedea cum ar arăta propriul site.
În faza de aprobare a machetei, intră și rundele de revizie, unde dacă necesar, se pot cere modificări ale site-ului. O dată aprobată macheta se va proceda cu dezvoltarea site-ului în WordPress.
Mai apoi, dacă necesar, se va lucra pe serviciile adiționale cerute.
Notă: în cazul în care după aprobarea site-ului web sau a brandingului, se doresc a face modificări majore, este percepută o taxă de 15 EUR/oră pentru a putea realiza modificările cerute. Modificări majore pot include dar nu sunt limitate la: schimbare totală a suite de logo, schimbare a aspectului si așezării în pagină a site-ului web, modificarea pachetului ales, etc.
În momentul finalizării dezvoltării proiectului, clientul va fi informat pentru a îi se putea trimite factura sumei restante de plătit.
Abia după plata integrală a proiectului, va putea primi access la folderul de Branding și/sau site-ul va fi publicat live.
La final de tot, clientul va primi un ultim mail pentru a putea răspunde la câteva întrebări rapide despre proiect dar și despre tot procesul de colaborare cu noi.