DellsDesigns oferă un pachet complet de servicii pentru tot ce un client ar avea nevoie.
Plecând de la Branding până la Web Design și Grafică, avem și posibilitatea, pentru clienți locali în România și București, de service pentru calculatoare, laptop-uri sau servere.
Tot ce trebuie să faci este să te uiți mai jos la ofertele pe care le avem și să completezi chestionarul pentru a intra în contact cu noi!
Dorim să știți că prețurile sunt estimative în baza pachetului de bază. Pentru oferte personalizate, contactați-ne!
Branding
Serviciile de Branding sunt oferite micilor afaceri noi dar și celor deja existente pe piață care doresc să își reîmprospăteze aspectul propriei firme.
Oferim pachete de branding personalizate, adaptate nevoilor tale, pe baza cărora putem crea identitatea vizuală a afacerii tale și o putem transforma în realitate!
Pachet de Branding
- 1 Concept
- Suita de logo
- Suita de font-uri
- Paleta de culori
- Strategia Brandului*
- Ghidul mărcii
- 2 runde de revizie**
*Strategia Brand-ului include o scurtă prezentare a firmei și a misiunii/obiectivele acestuia, publicul țintă, viziunea.
**rundele de revizuire consistă în maxim 2 runde unde per runda se pot cele un număr nelimitat de modificări.
Add-Ons
Oferim pentru cei doritori și servicii adiționale de adăugat pachetului de Branding:
- Cărți de vizită
- Mock-ups
- Bunuri de firmă (ex. design pentru: broșuri, caiete, pixuri, calendare, etc.)
- Website*
- Runde adiționale de revizuire **
- Alte servicii de grafică
Preț: în baza serviciilor alese (40 EUR/serviciu) – puteți vedea mai multe la secțiunea “Grafică Design“
*Prețul pentru acest serviciu opțional este în baza pachetului ales
**Prețul pentru rundele adiționale de revizuire sunt de 15 EUR/oră.
Web Design
Orice afacere are nevoie de un site web, fie că este pentru prezentarea mărcii sau ca magazin.
În funcție de nevoile tale, vom crea un site web demn de care publicul țintă va rămâne fascinat.
În prezent oferim WordPress ca platformă în care dezvoltăm site-ul tău de vis.
Pachet Basic
- 1 Concept
- Două pagini (Homepage + Contact)
- Optimizare de bază SEO
- 2 runde de revizie*
- Timp estimativ de lucru: 3-5 zile lucrătoare
*rundele de revizuire consistă în maxim 2 runde unde per runda se pot cele un număr nelimitat de modificări.
Pachet Standard
- 1 Concept
- De la 3 la 5 pagini (Pachet Basic + 3 pagini la alegere)
- Optimizare de bază SEO
- 2 runde de revizie*
- Timp estimativ de lucru: 5-7 zile lucrătoare
*rundele de revizuire consistă în maxim 2 runde unde per runda se pot cele un număr nelimitat de modificări.
Pachet Premium
- 1 Concept
- Porning de la 6 pagini (Pachet Standard + nr. pagini la alegere)
- Optimizare de bază SEO
- 2 runde de revizie**
- Timp estimativ de lucru: 7-10 zile lucrătoare
*în baza numărului de pagini
**rundele de revizuire consistă în maxim 2 runde unde per runda se pot cele un număr nelimitat de modificări.
Servicii Suplimentare
La alegerea clientului, dacă necesar, oferim servicii suplimentare de Web Design la pachetele menționate anterior.
– Hosting – 10 EUR/lună
– Mentenanță Website – 20 EUR/lună
– Branding
-Pagină de magazin*
– Domeniu – Prețul variază în baza tipului de domeniu ales
– Plug-Ins – în baza la proiect
– Teme – în baza la proiect
-Runde adiționale de revizuire **
*Pentru construirea unui magazin online este nevoie de o atenție specială, motiv pentru care pentru cine dorește să-și deschidă un magazin online, vă rugăm să ne contactați prin formularul nostru pentru a putea discuta mai multe.
**Prețul pentru rundele adiționale de revizuire sunt de 15 EUR/oră.
Grafică Design
Ai deja un brand și/sau un site web dar ai nevoie de alte servicii de design grafic?
La noi poți găsi anumite servici digitale dar și fizice care îți vor eleva afacerea!
Servicii disponibile
- Cărți de vizită
- Mockup-uri
- Bunuri de firmă
- Design ambalaje
- Powerpoint Design Template
- E-mail Design Template
- Website Design Template
- Social Media Design Template (ex: Banner, Cover, Post, Story, etc.)
- Postere
- Broșuri
- Anunțuri
- Coperți cărți, albume, podcast
- Infografice
Preț: Estimativ 40 EUR/serviciu în baza complexității
Timp de executare: în baza complexității
Portofoliu
FAQ - Întrebări Frecvente
Nu, noi cerem 50% din suma totală a proiectului în avans pentru a putea să-ți asiguri începerea proiectului, iar 50% la finalul proiectului, o dată cu încheierea contractului.
În cazul în care clientul are dificultăți în a plăti suma în două tranșe, se poate discuta posibilitatea plății in 3 tranșe împreună cu SETYZ, mai apoi, în cazul aprobării, întocmindu-se un contract adițional celui original.
Notă: Plata avansului de 50% din suma totală a proiectului este obligatorie și nu poate avea modificări, fiind necesară pentru a asigura începerea proiectului.
Plata avansului de 50% din suma totală a proiectului este obligatorie și nu poate avea modificări, fiind necesară pentru a asigura începerea proiectului.
În această sumă reintră și anumite costuri inițiale pentru începerea dezvoltării proiectului, în special pe latura de Web Design, fără de care nu am putea progresa în crearea produsului dorit.
Prețurile pentru serviciile de background (exemplu: plug-ins, domeniu, teme, hosting, programe folosite pentru dezvoltarea proiectului) care alcătuiesc un proiect de Web, Brand sau Grafic design sunt exprimate in EURO, motiv pentru care și prețul serviciilor noastre sunt exprimate în aceeași valută, conversia estimativă fiind făcută în RON în baza la cursul valutar BNR în momentul întocmirii propunerii de dezvoltare proiect (dacă necesar).
Nici o panică! Pentru a afla semnificația anumitor termeni folosiți, în baza serviciului ales, ne puteți contacta telefonic sau prin mail, precum și a vedea „Ghidul De Terminologii” prin butonul de mai jos. Suntem mereu alături de client pentru a clarifica orice nelămurire acesta ar putea avea!
Procesul sau următorii pași o dată ales un serviciu poate fi variat.
Pe latura de web, brand și grafic design, o dată ales serviciile dorite, se va efectua un apel telefonic/prin zoom sau google meet sau mesaj(dacă necesar) sau personal pentru clienții locali pentru a putea discuta mai multe detalii și a primii informațiile necesare în așa fel încât să putem crea propunerea dezvoltării de proiect care va fi mai apoi trimisă clientului prin mail. O dată primită această propunere, unde vor fi specificate mai multe detalii înăuntru, clientul poate alege daca să continuăm sau nu cu proiectul, moment în care, dacă răspunsul este pozitiv, propunerea va fi semnată și va fi creat, trimis și semnat contractul în sine.
Mai multe detalii pe această latură vor fi specificate și clarificate în acele documente precum și în prima întâlnire cu clientul.
Acesta poate varia de la client la client și are o valabilitate de 5 zile lucrătoare de la dată creării acestuia.
În principiu include următoarele:
-Obiectivele proiectului
-Direcția creativă
-Serviciile incluse
-Prețul final al proiectului
-Cuvânt de încheiere
Împreună cu propunerea, clientul va avea la dispoziție și „Ghidul De Terminologii” accesibil în butonul de mai jos pentru a putea înțelege mai bine termenii folosiți.
Putem înțelege că viața unui om poate deveni ocupată și acest lucru câteodată provoacă pierderea unor documente, motiv pentru care, SETYZ oferă GRATUIT trimiterea prin mail a următoarelor documente:
• Catalog Servicii
• Ghidul De Terminologie
Dorim ca clientul să aibă mereu acces la documentele sale, motiv pentru care, în momentul actual, toate documentele, plecând de la propunere, contract și până la facturi și alte fișiere create în urma proiectului, vor fi furnizate prin mail clientului precum și disponibile în cloud, pe OneDrive.
La finalul paginii, împreună cu Ghidul de Terminologii, găsiți un buton pentru a descărca și Catalogul de Servicii care este mereu actualizat.
Altfel ne puteți contacta și vă vom trimite versiunea actualizată.